Продавець SmartShop розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
883 відгуків
+380 (66) 465-77-25
+380 (98) 676-63-23
SmartShop

Умови доставки і оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на карту 4731219646031991Повна оплата на карту Приват Банку, без комісії. У цьому випадку Ви можете заощадити 20грн + 2% комісії за накладений платіж. Номер картки для оплати: 4731219646031991 Цибулина О. В.
  • Оплата за реквізитами UA773220010000026007330062017 ЭДРПОУ 3381818259Оплата на розрахунковий рахунок ФОП: ФОП ЦИБУЛІН РОМАН СЕРГІЙОВИЧ UA773220010000026007330062017 ДРФО 3381818259
  • ПісляплатаОплата післяплатою у відділенні "Нова Пошта". При цьому перевізник стягує додаткову комісію з одержувача у розмірі: 20грн + 2% від суми переказу (без урахування вартості доставки). Якщо є негативні відгуки клієнта, залишаємо за собою право попросити часткову передоплату у розмірі вартості доставки в обидві сторони. *** В умовах воєнного стану відправлення великогабаритного товару здійснюється за повною або частковою оплатою товару. Категорія Бізіборди - Передплата 300 грн, Взуття - 100 грн, решта категорій - 100-300 грн.

Гарантія:

Кожен товар проходить три етапи перевірки:

1. Провірка заводом-виробником на справність, характеристики, брак.

2. Перевіряння нашим магазином під час отримання й безпосередньо перед відправленням.

3. Провірка Вами, у разі отримання товару в компанії перевізника.

У ціни на товари, які у нас на сайті, не входить: сервісне, гарантійне обслуговування та доставка. Це ціна тільки товару, ми продаємо за цінами заводів-виробників і не цінимо як магазини втричі, закладаючи все в цю вартість. З огляду на це, гарантія на товари в нашому магазині — 1 день.

Ми завжди перевіряємо товар перед відправкою!

Шановні покупці інтернет-магазину Smartshop, отримуючи своє замовлення на пошті, обов'язково перевірте товар. У разі виявлення механічних пошкоджень, Ви повинні пред'явити претензії до служби доставки - скласти акт претензію.

Отримання посилки з відділення Нової Пошти:

1. При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність упаковки!

Якщо упаковка не цілісна, ви бачите, що є розриви скотчу або вам просто щось не подобається, розкривайте відразу на відділенні НП.

Перевіряйте наявність товару його кількість, тому що якщо ви залишите відділення НП, і виявите недостачу або хутро пошкодження всередині довести що-небудь перевізнику буде НЕ МОЖЛИВО!!

2. При виявленні невідповідностей у відділенні НП необхідно - Відразу скласти акт невідповідності у присутності співробітника нової пошти та претензію товар не забирати. ОБОВ'ЯЗКОВО ВІДРАЗУ!! Повідомити вашого менеджера про подію!!

Якщо ви чогось не знаєте, або не впевнені як скласти акт, і т.д. Зателефонуйте вашому менеджеру!

Ми допоможемо вирішити питання, чи головне не відпускати кур'єра Нової Пошти, чи не залишати відділення Нової Пошти!!

Ми не несемо відповідальності за дії Нової пошти! Ми не зможемо компенсувати що-небудь, якщо нова пошта це втратила, розбила тощо!!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner