Продавець SmartShop розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
885 відгуків
+380 (66) 465-77-25
+380 (98) 676-63-23
SmartShop

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін і повернення товару в інтернет-магазині SmartShop На товари, придбані на сайті SmartShop, поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів. Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару: - Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника); - Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцеві, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність пакування (пломби тощо) та розрахунковий документ. Товари неналежної якості: - До товарів неналежної якості належать товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем); товар із суттєвим недоліком (суттєвим вважають недолік, що унеможливлює або є неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника). Товари належної якості: 1. До товарів належної якості належать усі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови: 2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей; 3. відсутність слідів використання і забруднень; 4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок; 5. збереження заводського маркування; 6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки; Адреса повернення або обміну товару належної та неналежної якості: - Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки "Нова Пошта", дані для оптравки відправляє менеджер за запитом. Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості? - При поверненні або обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - При поверненні або обміні товару неналежної якості ми оплачуємо доставку Повернення коштів: Після отримання та огляду товару, кошти будуть повернуті протягом 10 робочих днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner